niedziela, 4 marca 2012

Prolog.

Siemka.
Mam na imię Majka ,ale znajomi mówią na mnie Mańka . Mam w sobie 1,60cm czystego zła.!-Hahaaa.
Od 15 lat mieszkam w Katowicach razem z rodzicami i siostrą Anią. Anka jest o 2 lata ode mnie starsza. Może to dziwne, bo rodzeństwo powinno się kłócić, i przezywać, ale u nas jest zupełnie inaczej. Ania jest moim "wzorem do naśladowań" nie ukrywam ,ze chciałabym być taka jak ona. Wiele się od niej nauczyłam i mam nadzieje , ze nauczę.
Jestem strasznie upartą nastolatką. Wiem do czego dążę i chcę za wszelką cenę postawić na swoim.
Na swojej życiowej drodze chciałabym spotkać tylko ludzi szczerych, których będę mogła nazwać PRZYJACIÓŁMI. Niestety nikt nie ma tak łatwo. Każdy z nas musi walczyć z fałszywością tego świata. Taki już sens ludzkiego istnienia.Co by tu jeszcze o mnie.?
Chciałabym przeżyć prawdziwą miłość. Taką jaka jest filmach. Szkoda tylko ,ze nigdy nie pokazują co jest dalej, tylko zastępują to słowami "i żyli długo i szczęśliwie" .


Uwielbiam robić zdjęcia. Aparat to takie cudo, które ułamek sekundy umie zamienić w wieczność.









_____
Założyłam tego bloga by dać upust moim emocjom, które niekiedy tak mną targają od środka, że nie umiem sobie z nimi poradzić. Mam nadzieje , że będziecie tu zaglądać.  Bo wiem ,że czymś wspaniałym jest pisać dla kogoś. No to tyle na dziś.

Paa. :*

1 komentarz: